Tokio Hotel
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Singur si pierdut, Nascut invizibil, Inghetat la primul strigat, Copil uitat ,Alearga fara sfarsit, Negat de lume

AcasaPortalGalerieCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare
Căutare

Rezultate pe:

Rechercher Cautare avansata
Ultimele subiecte
» (Tokio hotel) who likes you and what do YOU mean to them??
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Dec 22, 2008 6:47 pm Scris de RxY-andra

» Interviuri cu Bill
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Dec 22, 2008 4:17 am Scris de RxY-andra

» kt de moolt te potrivesti q bill?
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Dec 22, 2008 4:07 am Scris de RxY-andra

» ce sti despre bill shi tom?
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Dec 22, 2008 4:03 am Scris de RxY-andra

» How much do you love Bill?
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Dec 22, 2008 4:00 am Scris de RxY-andra

» What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Dec 22, 2008 3:51 am Scris de RxY-andra

» Who ur tokio hotel romance
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Dec 22, 2008 3:49 am Scris de RxY-andra

» Ce faci in acest moment?
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeDum Dec 07, 2008 12:43 pm Scris de ღαmy♥тømღ

» Poze cu Bill
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeDum Dec 07, 2008 12:41 pm Scris de ღαmy♥тømღ

Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 FAQ
 Cautare
Parteneri
What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel Np3ntyWhat-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel 24eyn0h

What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel

In jos 
+2
xMySaDsOuLx
ღαmy♥тømღ
6 participanți
AutorMesaj
ღαmy♥тømღ
Admin
Admin
ღαmy♥тømღ

Data de înscriere : 04/10/2008
Varsta : 28
Localizare : ¤«вяΦкεη¤ωΘ®ℓ∂»¤

What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel Empty
MesajSubiect: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeVin Oct 17, 2008 10:03 pm

http://apps.bebo.com/quizzer/quiz_view.php/241139/What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel/

Chilling

What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel Tomand_his_instrament
You and Tom end up chilling and get to know each other a little better and become friends!What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel 0001

oh yeah What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel 167126
Sus In jos
https://tokiohotel4ever.catsboard.com
xMySaDsOuLx
xMySaDsOuLx

Data de înscriere : 05/10/2008
Localizare : †›Dяεαm ‡ ωΘяℓ∂‹†

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeVin Oct 17, 2008 10:07 pm

You and Bill would ride the biggest Rollercoaster in the whole park and then bill will dare you to ride the Tea cups without blowing chunks and you would win the dare and win a kiss!!
Sus In jos
dark~angel
dark~angel

Data de înscriere : 07/10/2008
Varsta : 31
Localizare : ~!AnGeL's WoRlD!~

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeVin Oct 17, 2008 10:50 pm

mie mia iesit tot aia q tom...Sad(
vreau la bill
Sus In jos
ღαmy♥тømღ
Admin
Admin
ღαmy♥тømღ

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeSam Oct 18, 2008 12:22 pm

Smile facem o campanie sa tzi-l aducem p bill Smile
Sus In jos
dark~angel
dark~angel

Data de înscriere : 07/10/2008
Varsta : 31
Localizare : ~!AnGeL's WoRlD!~

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Oct 20, 2008 3:26 pm

daaaa....
vleau camopanieeee...
hmmm ii scriu o scrisoare la mosh cracila sa mi-l aduca p bill de Craciun...What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel 316604 What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel 316604 What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel 316604
Sus In jos
tokio_fan
~†~::TH Fan::~†~
tokio_fan

Data de înscriere : 05/10/2008

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeMier Oct 22, 2008 8:24 pm

You and Tom end up chilling and get to know each other a little better and become friends!
Sus In jos
ღαmy♥тømღ
Admin
Admin
ღαmy♥тømღ

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeMier Oct 22, 2008 8:59 pm

moama ce sociabil e tom Smile
Sus In jos
Deea
Deea

Data de înscriere : 02/11/2008
Varsta : 29

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeDum Noi 09, 2008 9:09 pm

Si mie mi-a iesit cu tom
Sus In jos
RxY-andra
RxY-andra

Data de înscriere : 22/12/2008

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitimeLun Dec 22, 2008 3:51 am

Go to the Amusement Park

What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel Bill's_turn_for_the_camera!
You and Bill would ride the biggest Rollercoaster in the whole park and then bill will dare you to ride the Tea cups without blowing chunks and you would win the dare and win a kiss!!What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel 0159

~~~~
as vrea eu sa am norocul asta XD lol
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel   What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel I_icon_minitime

Sus In jos

What-you-would-do-if-you-could-spend-a-day-with-Tokio-Hotel
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» ToKiO HoTeL ThE BeSt
» Who ur tokio hotel romance
» (Tokio hotel) who likes you and what do YOU mean to them??

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Tokio Hotel :: Tokio Hotel :: Tokio Hotel-
Mergi direct la: